کودکی هدی کاتان
اگر کاری را انجام دهم که علاقهای به آن ندارم، چگونه روی دنیا تاثیرگذار باشم؟ و اگر من دنیا را به نحوی تغییر نمیدهم، پس چه کار میکنم؟
دوستانم به من میگفتند همیشه عجیب و غریب هستم. وقتی بزرگتر شدم، می خواستم اسمم را در آغوش بگیرم و آن را روی همه چیز گذاشتم.
تحصیلات هدی کاتان
او سه سال در دانشگاه میشیگان در رشته بازرگانی تحصیل کرد. همچنین شغلی را با نام بزرگی در دفتر مشاوره رابرت هاف پذیرفت. کتان برای دفتر مرکزی این شرکت در خاورمیانه کار میکرد. سپس به همراه همسرش کریستوفر گونکالو به دبی نقل مکان کرد و بعد دخترش نور ژیزل را به دنیا آورد. هدی از کار کردن در امور مالی خسته شده بود و به دنبال تغییر جهت بود. سپس هدی از رابرت هاف خارج شد و تلاشهای خود را برای راهاندازی برند آرایشی خود بیشتر کرد.
شروع برندسازی هدی بیوتی
هدی کاتان به عنوان میکاپ آرتیست در لس آنجلس آمریکا با مشتریان سوپراستار و فعالیت به عنوان میکاپ آرتیست برای برند Revlon در دبی، شروع به کار کرد. او برای اینکه نام خودش را همه جا به نمایش بگذارد، شروع به وبلاگنویسی کرد. با شروع وبلاگنویسی، هدی بیوتی سفر خود را آغاز کرد.
او به عنوان یک تاثیرگذار زیبایی رو به رشد، از سبکه اجتماعی به عنوان زمینهای برای پیشرفت استفاده کرد. او برای نمایش آموزشهای آرایش و جذب مشتریان جدید در دبی، به سرعت بین طرفداران آرایش محبوب شد.
معرفی برند فنتی بیوتی، برند ستاره محبوب ریحانا
مغز متفکر، دلیل پیشرفت برند هدی بیوتی
توانایی ذاتی او در درک آنچه مردم از صنعت زیبایی میخواستند، مسیر پیشرفت هدی بیوتی را هموار کرد. او متوجه شد که نیاز بسیاری از زنان دیگر، داشتن مژههایی فوق العاده است و در بازار، محصولی با کیفیت عالی وجود ندارد. کاتان تصمیم گرفت که وام ۶۰۰۰ دلاری از خواهرش آلیا و ۱۰۰۰۰ دلار پسانداز شخصیاش را برای بستهبندی استفاده کند. او تصمیم گرفت تا مجموعهای از مژههای مصنوعی که در اندونزی تولید میشد را به فروش برساند. فروش مژه سکوی پرش برند هدی بیوتی بود که امروز ۱۴۰ محصول دارد.
در ابتدا مژهها فروش خوبی داشتند و روز اول عرضه، تمام میشدند! اما زمانی که ملکه کانتور جهان، کیم کارداشیان، علاقه خود به برند هدی بیوتی را ابراز کرد، فروش مژه هدی بیوتی به فروش میلیونی رسید. تا اواخر سال اول، هدی فروش ۱٫۵ میلیونی را تجربه کرد و در سال بعد، حدود ۶۶۶ درصد فروش مژه را افزایش داد. ارزش برند هدی بیوتی اکنون حدود ۵۵۰ میلیون دلار براورد شده است.
اینستاگرام پلتفرم رشد هدی بیوتی
هدی به همراه دو خواهر همبنیانگذارش، محصولات هدی بیوتی را هر بار توسعه دادند. با رشد و تکامل اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به یک پلتفرم حیاتی برای این برند تبدیل شد. این برند بالهای خود را باز کرد تا محصولات جدید را تبلیغ کند و تام هدی بیوتی را گسترش دهد. تا به امروز اکانت اینستاگرام این برند بالای ۵۰ میلیون دنبالکننده دارد و روزانه با محتواهای جدید به روز میشود.
بهترین میسلار واتر ها برای پاک کردن آرایش
جراحی زیبایی هدی
هدی کاتان مانند بسیاری از زیباترین زنان جهان، برای زیبایی ظاهر خود جراحی پلاستیک انجام داده است. در مصاحبههای اخیر او فاش کرده است که نسبت به طاهر خود مطمئن نبوده و در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود. او جراحی لب، دماغ و کاشت سینه انجام داده است.
رقابت با برندهای معروف
برندهای آرایشی جرات رقابت و رویارویی با شرکتهای بزرگ مانند L’Oréal را ندارند. اما هدی کاتان میگوید:
امروزه شما فقط با رویاهای خود محدود شدهاید. ما بزرگ فکر میکنیم و رویاهای بزرگی داریم. چرا نمیتوانیم ESTEE Lauder بعدی زمان خود باشیم؟
عالی بود
ممنون